Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN & Starcom houden ‘The Power of Creativity’

Het meest creatieve, innovatieve en impactvolle werk van Cannes Lions 2016 is op 13 oktober in Artis te zien.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met het event, ‘The Power of Creativity’, willen ADCN en Starcom kennis delen over marketing creativiteit en creative leadership bij adverteerders stimuleren.

related partner content for mobile comes here

Het doel van het event is om marketeers te laten zien hoe creativiteit kan bijdragen tot groei, innovatie en transformatie van je merk en business. Samen met experts uit verschillende disciplines worden de belangrijkste trends en meest creatieve en impactvolle marketingprojecten van over de hele wereld geanalyseerd en bediscussieerd.

De experts zijn Mark van Iterson (Global Design Director van Heineken), Antoinette Hoes (CEO van Wunderman Amsterdam), Peter de Lange (Creative Director van Lemz en Jurylid Cannes Lions 2016) en Joris Lak (Strategy Director van Starcom). Zij bespreken werk uit verschillende disciplines – advertising, design, digital, media en entertainment.

ADCN-directeur Dinesh Sonak: &;Alle CMO&;s in de wereld zijn het er over eens dat creativiteit en creatief talent de belangrijkste middelen zijn om strategische en complexe uitdagingen te lijf te gaan. Toch missen veel marketing- en brandmanagers de ervaring, kennis en vaardigheden om op Champions League niveau leiding te geven aan de creatieve kant van marketing. ADCN wil met het nieuwe trainingsprogramma ‘The Creative Marketer’ een generatie marketeers opleiden tot creative marketing leaders. Dit moet leiden tot meer creative excellence, impact en dus ook ROI op je marketinginvesteringen. Dit event is een eerste in een serie van inspiratie events en trainingen voor leergierige marketeers die topcreativiteit willen bedrijven.&;

‘The Power of Creativity’ is op donderdag 13 oktober van 15.30u tot 18.00u. Geïnteresseerde marketing-, brand- en communicatiemanagers kunnen zich (gratis) aanmelden via of via .

Het event wordt georganiseerd in samenwerking met Orange Lions, KPN en Artis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in