Overslaan en naar de inhoud gaan

Snapchat en BNR vervolgen podcastserie over Augmented Reality

Het nieuwe seizoen is vanaf 1 april te luisteren via bekende platformen en laat bedrijven, experts en jongeren aan het woord.
BNR Postcaststudio
BNR Postcaststudio

Update 23 maart: Snapchat laat weten dat de programmering verschoven en aangepast is. Het nieuwe seizoen start op 1 april en afleveringen 2 en 3 zijn gewisseld. Hieronder vervolgt het originele bericht. 

related partner content for mobile comes here

Snapchat en BNR Nieuwsradio starten op vrijdag 25 maart het tweede seizoen van de podcastserie Social Stories. Deze podcastreeks bestaat uit vier afleveringen die per vrijdag uitkomen. 

In de podcasts zoomt een panel onder leiding van BNR-presentatrice Patricia van Liemt in op de mogelijkheden van Augmented Reality (AR) voor het bedrijfsleven.

Gen Z aan het woord

De eerste aflevering staat in het teken van wat AR precies inhoudt, gevolgd door een aflevering over 'echte bedrijfsresultaten' van AR. Onder meer marketeers van Samsung en Tommy Hilfiger vertellen in deze aflevering over hoe zij AR inzetten. 

In de derde aflevering staat de rol van AR in verduurzaming van de mode centraal. De vierde en laatste aflevering van seizoen twee gaat in op de toekomst van AR. 

In de podcasts komen naast experts ook drie Snapchat-gebruikers in de Gen Z-leeftijd (jongeren) aan het woord. 

De podcastserie is vanaf 25 maart te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts en de BNR podcastplayer. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in