Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoutjesmerk Chio lanceert online game

De online game ChioGuessr laat spelers raden waar ter wereld zij zijn gedropt in Google Streetview.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het moet de merkbeleving van Chio extra versterken, meldt het persbericht, de branded online game ChioGuessr. In het spelletje krijgen spelers een willekeurige plek te zien in Google Streetview. Wie goed om zich heen kijkt en de locatie zo nauwkeurig mogelijk vaststelt, wint een reis voor twee door de States. Chio: ‘Door middel van dit spel zet Chio in op het versterken van de merkbeleving en brandloyalty.’ De game kan zowel in de browser, via , als binnen gespeeld worden via een geïntegreerde Facebook App.

related partner content for mobile comes here

Theo Toering, marketing & Sales manager van Chio, is zeer enthousiast over de match tussen het spel en de positionering van Chio: ‘Chio vindt dat de wereld fantastisch is en dat iedereen in Nederland dat mag proeven en beleven. Onze pay-off is niet voor niets “The World tastes great, have some Chio”.’

Techniek
Het spel maakt gebruik van de techniek van GeoGuessr, een spel dat vorig jaar de nodige aandacht kreeg in de pers. Digitaal bureau DAYLEE heeft ChioGuessr bedacht en samen met GeoGuessr uit Zweden er een Chio branded online game van gemaakt en deze uitgebreid.

Doordat de game via een geïntegreerde Facebook App gespeeld kan worden, kunnen mensen elkaar ook via Facebook uitdagen en elkaars score verslaan. Chio: ‘Het spelen van ChioGuessr draait niet zozeer om het winnen van prijzen maar eerder om je vrienden te laten zien hoe goed jij de wereld kent.’ ChioGuessr kan tot 21 februari gespeeld worden.

Uitlegvideo:

Credits:
Klant: Intersnack Nederland BV
Merk: Chio
Medium: Online
Branche: FMCG
Bureau: DAYLEE
Productie: Blocklevel
Klant: Theo Toering, Joost Nooijen

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in