Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP versterkt Red Cell-netwerk

WWP Group heeft zijn vierde netwerk versterkt door de overname van HeadlightVision, een gespecialiseerde consultancy in Londen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt BrandRepublic, de Britse nieuwsdienst waarbij onder meer Campaign is betrokken. Volgens BrandRepublic zou WPP moeilijkheden hebben om van het vierde netwerk, dat RedCell is, een succesvolle creatieve groep bureaus te maken. Vandaar de overname.

related partner content for mobile comes here

HeadlightVision had een omzet van 2,8 miljoen pond vorig jaar, telt 26 medewerkers en is gespecialiseerd zowel in jeugdmarketing als aan marketing richting senioren wat betreft trendgevoelige producten. Het bureau wordt aan het RedCell-netwerk toegevoegd.

In Londen gaan al maanden geruchten dat WPP te zijner tijd nog een creatief bureau zal overnemen om als Engels vlaggenschip te gaan functioneren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in