WPP versterkt Red Cell-netwerk
WWP Group heeft zijn vierde netwerk versterkt door de overname van HeadlightVision, een gespecialiseerde consultancy in Londen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt BrandRepublic, de Britse nieuwsdienst waarbij onder meer Campaign is betrokken. Volgens BrandRepublic zou WPP moeilijkheden hebben om van het vierde netwerk, dat RedCell is, een succesvolle creatieve groep bureaus te maken. Vandaar de overname.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
HeadlightVision had een omzet van 2,8 miljoen pond vorig jaar, telt 26 medewerkers en is gespecialiseerd zowel in jeugdmarketing als aan marketing richting senioren wat betreft trendgevoelige producten. Het bureau wordt aan het RedCell-netwerk toegevoegd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn Londen gaan al maanden geruchten dat WPP te zijner tijd nog een creatief bureau zal overnemen om als Engels vlaggenschip te gaan functioneren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid