‘Apeldoorn’ haalt enige gouden Effie op
De enige gouden Effie is dinsdagavond in het Amsterdamse Tropenmuseum uitgereikt aan Centraal Beheer Achmea voor ‘Even Apeldoorn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Acht campagnes zijn bekroond met het bronzen eremetaal.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Net als vorig jaar was Result DDB het enige reclamebureau dat de hoofdprijs voor effectieve reclame ‒ een initiatief van Vea en BVA ‒ in ontvangst mocht nemen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBronzen Effies gingen naar Bol.com (KesselsKramer), Campina (FHV/BBDO), Easyjet (XXS Communicatie Advies), Gemeentebelasting Rotterdam (BvH), Hertog/Iglo Mora (Lowe), Nationaal Forum voor de introductie van de euro (Publicis), Saab/A.I.M. (Van Walbeek Etcetera) en de Senseo Crema-campagne voor Douwe Egberts en Philips (Duval Guillaume Brussel).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid