Overslaan en naar de inhoud gaan

Wolfpack ontwikkelt nieuwe e-commerce omgeving voor merchandise F1 McLaren

Future proof e-commerce omgeving ontwikkelt in opdracht van kledingproducent stichd
stichd webshop voor McLaren merchandise
stichd webshop voor McLaren merchandise
stichd webshop voor McLaren merchandise
stichd webshop voor McLaren merchandise

Stichd, onderdeel van PUMA, heeft een compleet nieuwe e-commerce omgeving. De eerste webshop in deze nieuwe omgeving, ontwikkeld door Wolfpack, is Fuel for Fans. Dit is een multi-brand webshop voor Formule 1™ merchandising. Het eerste F1 merk dat te vinden is in de webshop is team McLaren, de teams Haas F1 Team en Mercedes-AMG Petronas Formula One Team volgen. Stichd zocht een flexibele en schaalbare digital commerce omgeving, zodat meer invulling gegeven kan worden aan de groeiende omnichannel behoefte en vereisten. 

related partner content for mobile comes here

Future proof

Het uiteindellijke platform is gebouwd op Salesforce Commerce Cloud, waarbij gekozen is voor het Omnichannel Retail Platform van Wolfpack, inclusief Order Management, Product Informatie Management en Channel Management. Dit samen maakt dat voorraad- en catalogus management centraal geregeld wordt binnen het Salesforce platform voor de merken waarvoor stichd de Formule 1™ merchandising verzorgt. Daarnaast is er ook gekozen voor de nieuwe content management functionaliteit van Salesforce: Page Designer. Hiermee kan stichd zelf content pagina’s creëren met een “drag & drop” functionaliteit. 

 

Over de samenwerking

Arjen Bultje, managing director Wolfpack Agency zegt over de samenwerking: Wij bieden met dit Omnichannel Retail Platform een softwareoplossing waarmee retailers hun voorraad, productinformatie en bestellingen realtime via alle on- en offline verkoopkanalen kunnen beheren.’ 

Carlo Klaasse, van stichd voegt hieraan toe: Met de door het team van Wolfpack ontwikkelde oplossing hebben wij de gewenste schaalbaarheid en wendbaarheid die nodig is, nu en in de toekomst.’  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in