Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars Nationale ExpoJaarprijs bekend

De zes winnaars van de vierde editie van de Nationale ExpoJaarprijs zijn vorige week bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er waren zes bekroningen voor het uitvoeren van succesvolle, onderscheidende live vommunicatieprojecten als beurzen, evenementen of congressen, of deelnames daaraan.

related partner content for mobile comes here

Winnaar Beste deelname B2B beurs, evenement of congres
- Meneba op Bakkerij Dagen 2010 – van 28 februari t/m 2 maart 2010 in Amsterdam RAI
'De deelname is goed vanuit de merkfocus gepositioneerd met een eenduidige thematiek. De beursdeelname is een gedegen aangepakt vanuit de kernwaarden. Rond het merk Ruwe Bolster is een multimediale campagne gecreëerd die consequent is doorgevoerd van idee tot uitvoering en daarmee een sterke voorkeur voor het merk heeft opgeleverd.'

Winnaar Beste deelname B2C beurs, evenement of congres
- Miele Nederland op Woonbeurs 2009 – van 26 september t/m 4 oktober in Amsterdam RAI
'De stand van Miele is zorgvuldig uitgewerkt en creëert een sterke vertaling vanuit de merkgedachtes over lifestyle en beleving. De kwalitatieve uitstraling van de stand weerspiegelt de kwaliteit van het merk en de Duitse `Grundlichkeit`. De kookdemonstraties in een hign-end design omgeving prikkelden de zintuigen en zorgden voor een beleving die passend is bij de kwaliteiten van het Miele merk.'

Winnaar Beste B2B beurs, evenement of congres
- Europort 2009 - van 3 t/m 6 november 2009 in Ahoy Rotterdam
'Er is door Ahoy is een knappe en gedurfde prestatie geleverd door twee verschillende vakbeurzen met ieder een eigen kerndoelgroep bezoekers in elkaar over te laten vloeien tot één vakbeurs. Het combineren van nationale doelstellingen met internationale doelstellingen is succesvol gebleken. Het beursconcept, de vernieuwde huisstijl, de internationale communicatiecampagne: alles klopt!'

Winnaar Beste B2C beurs, evenement of congres
- Lego World 2009 – van 22 t/m 27 oktober 2009 in IJsselhallen Zwolle
'Een fantastisch evenement voor een altijd aanwezige doelgroep laat na 9 edities nog steeds de consistentheid van het merk zien. De hoge waarderingen door de bezoekers, een lange verblijfsduur op het event en hoge terugkeercijfers geven aan dat LEGO WORLD ook na 9 edities nog steeds een ijzersterke formule is. Omdat de bezoeker zelf mag bouwen en anderen kan zien bouwen is deze vorm van live communicatie, in combinatie met live entertainment, de beste manier om Lego te communiceren naar de juiste doelgroep.'

Winnaar “Innovatie”
- Intertraffic Amsterdam 2010 - van 23 t/m 26 maart 2010 in Amsterdam RAI
'Een sterke en innovatieve aanpak: de showcase-aanpak versterkt het beursconcept met een unieke experience: individuele partners tonen gecombineerd hun gezamelijke mobiliteitsoplossingen. Bezoekers konden verschillende mobilteitsoplossingen live ervaren op een rond Amsterdam uitgezet traject. Door Intertraffic multimediaal te positioneren is de organisatie erin geslaagd een wereldpositie te verwerven met een fantastisch zakelijk resultaat.'

Winnaar `Special Category`
- Stichting Kennisnet–´De Conferentie voor Onderwijsvernieuwing en ICT 2010´ 14 en 15 april 2010 in NH Conference Centre Koningshof Veldhoven
'Een erg sterk concept waarbij de doelgroep zelf uitlegt hoe de groep te bereiken is. Er is bij dit project sprake van een hoge mate van creativiteit waarbij een knappe ombouw plaats kon vinden van gedachte naar vorm. Sterk conceptueel uitgedacht en een enorme upgrade van ‘het imago van de MBO-student’.

De 4e editie van de was op 1 december in Congrescentrum Brabanthallen in Den Bosch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in