Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat willen moeders?

Gemak, koopjes, kindveilige producten. En vooral: een gelukkig gezin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Moeders zijn niet meer zo makkelijk te segmenteren. Sterker: ze zijn helemaal niet meer te segmenteren. Een doorsneegezinnetje met twee kinderen is minder gebruikelijk dan vroeger. Moeders werken meer, vaders doen meer thuis en met de kinderen. Dat heeft gevolgen voor trends in kooppatronen.

related partner content for mobile comes here

Research Now deed onderzoek onder 4000 moeders. Deze moeders vinden het geluk en welzijn van hun gezin belangrijker dan andere dingen, zoals werk. Ze zijn vooral uit op producten en diensten die gemak bieden. Sinds ze moeder zijn, zijn ze ook veel meer uit op koopjes. De behoefte aan (zeer) kindveilige producten is groot, tot aan de auto aan toe. Moeders waarderen winkels en winkelcentra die letterlijk ruim baan bieden aan extravagante kinderwagens en -karretjes. Internet is populair: moeders kopen graag online en discussiëren dolgraag via internet met ‘lotgenoten’ over productervaringen.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in