Vuurwerkcampagne wint SpinAward
De anti-vuurwerkcampagne van Consument en Veiligheid heeft een SpinAward gewonnen in de categorie Beste Crossmedia Campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eind 2004 presenteerde Consument en Veiligheid samen met TBWA\Interaction Company '10Klapper Da Project', een nieuwe manier om jongeren te betrekken bij de risico's van vuurwerk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De doelgroep is op hun eigen terrein in aanraking gekomen met de boodschap en oordeelde positief over de actie. De actiesite is in veertien dagen 40.000 keer bezocht, waarbij de track 23.600 keer is gedownload.
De videoclip is 12.300 maal bekeken. Opnieuw daalde het aantal ongelukken met vuurwerk: van 630 in 2003 tot 620 in 2004.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe SpinAwards worden elk jaar uitgereikt aan de mensen achter de beste concepten in interactieve communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid