Overslaan en naar de inhoud gaan

Vuurwerkcampagne wint SpinAward

De anti-vuurwerkcampagne van Consument en Veiligheid heeft een SpinAward gewonnen in de categorie Beste Crossmedia Campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind 2004 presenteerde Consument en Veiligheid samen met TBWA\Interaction Company '10Klapper Da Project', een nieuwe manier om jongeren te betrekken bij de risico's van vuurwerk.

related partner content for mobile comes here

De doelgroep is op hun eigen terrein in aanraking gekomen met de boodschap en oordeelde positief over de actie. De actiesite is in veertien dagen 40.000 keer bezocht, waarbij de track 23.600 keer is gedownload.
De videoclip is 12.300 maal bekeken. Opnieuw daalde het aantal ongelukken met vuurwerk: van 630 in 2003 tot 620 in 2004.

De SpinAwards worden elk jaar uitgereikt aan de mensen achter de beste concepten in interactieve communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in