Vodafone wil consistentie in wereldwijde advertising
Vodafone zoekt een bureau dat het bedrijf kan helpen met richtlijnen om de advertising wereldwijd te stroomlijnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
WPP heeft wereldwijd het account in handen, verdeeld over verschillende bureaus. Vodafone heeft nu WPP’s ‘Team Red’ aangewezen voor het project, Grey en Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zijn gevraagd om voorstellen te doen. Het gaat bij dit project overigens niet direct om het ontwikkelen van creatief werk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vodafone heeft recent een nieuwe merkidentiteit gepresenteerd gemaakt door The Brand Union (ook WPP).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCco Morten Lundal zegt dat na de presentatie van de nieuwe merkidentiteit Vodafone veel brand awareness heeft opgeleverd. ‘Nu is het tijd om ons te richten op consistentie in onze wereldwijde advertising, met digitale interactie en live events.’
Bron: Campaign.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid