Vodafone wil consistentie in wereldwijde advertising
Vodafone zoekt een bureau dat het bedrijf kan helpen met richtlijnen om de advertising wereldwijd te stroomlijnen.
WPP heeft wereldwijd het account in handen, verdeeld over verschillende bureaus. Vodafone heeft nu WPP’s ‘Team Red’ aangewezen voor het project, Grey en Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zijn gevraagd om voorstellen te doen. Het gaat bij dit project overigens niet direct om het ontwikkelen van creatief werk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vodafone heeft recent een nieuwe merkidentiteit gepresenteerd gemaakt door The Brand Union (ook WPP).
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCco Morten Lundal zegt dat na de presentatie van de nieuwe merkidentiteit Vodafone veel brand awareness heeft opgeleverd. ‘Nu is het tijd om ons te richten op consistentie in onze wereldwijde advertising, met digitale interactie en live events.’
Bron: Campaign.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid