Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone wil consistentie in wereldwijde advertising

Vodafone zoekt een bureau dat het bedrijf kan helpen met richtlijnen om de advertising wereldwijd te stroomlijnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP heeft wereldwijd het account in handen, verdeeld over verschillende bureaus. Vodafone heeft nu WPP’s ‘Team Red’ aangewezen voor het project, Grey en Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zijn gevraagd om voorstellen te doen. Het gaat bij dit project overigens niet direct om het ontwikkelen van creatief werk.

related partner content for mobile comes here

Vodafone heeft recent een gepresenteerd gemaakt door The Brand Union (ook WPP).

Cco Morten Lundal zegt dat na de presentatie van de nieuwe merkidentiteit Vodafone veel brand awareness heeft opgeleverd. ‘Nu is het tijd om ons te richten op consistentie in onze wereldwijde advertising, met digitale interactie en live events.’

Bron: Campaign.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in