Van Heertum steekt Luxemburgs koffiemerk in nieuw jasje
nieuwe packaging wordt op dit moment in Europa gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Luxemburgse Fixmer (onderdeel van de Van Landewyck Group) heeft het Nederlandse Van Heertum Design opdracht geven om 3 van hun koffiemerken een make-over te geven.
Volgens het bureau een pittige uitdaging omdat elk merk een ander segment vertegenwoordigt. Het luxe Vivaldi’s Rondo bevindt zich in het topsegment, Doppio Gusto in het middensegment en tenslotte Herzog’s Kaffee in het value segment. De nieuwe packaging wordt op dit moment in Europa gelanceerd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGerelateerd
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid