Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekerden houden elkaar up-to-date in nieuwe InShared-campagne

'Bart doet de hele dag niets, maar maakt daardoor ook geen schade'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is verantwoordelijk voor de realisatie.

related partner content for mobile comes here

De campagne is gebaseerd op de basisprincipes van om verzekeren eerlijker, makkelijker en voordeliger te maken. Waar deelnemers hun best doen om de schade te beperken, doet InShared als organisatie zijn best om de kosten laag te houden.

Diezelfde deelnemers komen uitgebreid aan het woord in de campagne met negen televisiecommercials en online video&;s. Hierin updaten de verzekerden de verzekeraar over alles dat van invloed is op de gedeelde pot. Zo heeft één van de deelnemers een klein ongelukje gehad, wat geld kost uit de pot en blijft een andere deelnemer uit voorzorg op de bank liggen.

‘Het is belangrijk voor ons om niet alleen de kwaliteit te waarborgen, maar ook om samen met de deelnemers te zorgen dat de kosten zo laag mogelijk blijven’, zegt Bettina Dalenoord, marketing communicatie manager bij InShared. ‘Dat doen we bijvoorbeeld door de ongeclaimde schade niet bij de winst op te tellen, maar terug te stoppen in de gezamenlijke pot.’

‘InShared is als verzekerd zijn met tien vrienden’, stellen Gijs Sluijters en Joris Tol van DDB & Tribal Amsterdam. ‘Om het gevoel neer te zetten van een groep mensen die zich bewust zijn van het feit dat ze samen verantwoordelijk zijn voor hun verzekering, wilden we meerdere films maken.’

Naast de TVC’s en online films wordt ook een radiocampagne gelanceerd. In tegenstelling tot de visuele campagne, komt in de radiocommercial InShared zelf aan het woord.

De campagne is vanaf 3 november te zien.

Credits
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productie: Wenneker
Regisseur: Peggy Steenvoorden
Sound: Wenneker
Verantwoordelijken Klant: Bettina Dalenoord, Mars Samsom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in