Overslaan en naar de inhoud gaan

VakantieVeilingen-commercial haalt gek dansje bij winnaars naar boven

Met ‘Hebbes’ wil het veilingplatform zijn spontane naamsbekendheid vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Wat naar eigen zeggen onderscheidt van andere vakantie-aanbieders, is dat een arrangement of product wordt gewonnen via een veiling.

Emotie

‘Het gaat voor bezoekers niet alleen om de prijs’, stelt , partner van XXS Amsterdam. ‘Het is de combinatie van het zelf bepalen van een prijs, de spanning van het winnen, het “pakken” van een veiling en de ervaring die je vervolgens beleeft. Deze emoties komen samen in de pay-off Hebbes’.

&;Inmiddels zijn we gegroeid en is ons aanbod uitgebreid met een variëteit aan vrijetijdsbestedingen als dierentuinen, pretparken en gadgets&;, voegt Fabian Spaargaren, marketing director van VakantieVeilingen, toe. &;Dat maakt ons marktleider op het gebied van veilingen op Nederlandse bodem. Dat willen we graag onderstrepen en XXS Amsterdam heeft daarvoor de juiste snaar weten te raken.&;

De campagne is sinds deze week te zien op televisie en online:

Credits
VakantieVeilingen:  Cecile Termeer, Carolien Hannink, Eline de Vor
Creatieve Directie: Hans van Nood & Remy Kurpershoek
Copy: Barend Stegeman
Art: Wessel Beumer
Strategy: José Evers
Account: Daniel Kok
Agency producers: Judith Kampman
Productiemaatschappij: Production Story
Regisseur: Jasper Zwartjes
Producer: Daphne Story
DOP: Ruzbeh Babol
Editor: Michael Horvers
Post productie: De Grot
Muziek: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kim

Mooie reclame die echt inspeelt op het wingevoel. Ben zelf altijd blij als ik "win"! Ik zie net dat Vakantieveilingen soms ook gebruik maakt van kortingscodes, dat maakt het nog interessanter in het vervolg https://www.spydeals.nl/vakantieveilingen/kortingscode

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in