Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina stimuleert consumenten om te gaan sporten

Het zuivelmerk werkt samen met Out2Move om sporten en gezonde voeding te promoten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onder het motto ‘On demand sporten in jouw regio’ werken Out2Move en Campina samen. Via het Eurosparen-platform van Campina kunnen consumenten bij Out2Move een bootcamppakket van acht weken aanschaffen.

related partner content for mobile comes here

Out2Move  is online ‘on demand’-sportplatform van Nederland waar consumenten sportlessen en dergelijke kunnen boeken zonder dat ze vastzitten aan inschrijfgeld of abonnement.

Bianca Faaij, brandmanager Campina  geeft aan dat deze samenwerking net als de campagne ‘Sterk met Campina’ laat zien dat beweging in combinatie met goede voeding belangrijk is.

Ze geeft aan dat de proteïne in zuivel goed is voor het herstel van de spieren na het sporten.

‘We maken het via Campina Eurosparen en het platform voor consumenten makkelijker om op een toegankelijke manier kennis te maken met diverse workouts in hun eigen omgeving.’

Mogelijke verdere uitbreiding

Maarten Borgers, mede-oprichter Out2Move:  ‘In de toekomst hopen wij de samenwerking met FrieslandCampina verder uit te breiden met ons andere workout-aanbod als bijvoorbeeld yoga en boksen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in