Traditionele marketing faalt op sociale netwerken
Marketers gebruiken op sociale netwerken nog teveel traditionele methoden zoals banneradvertenties en statische microsites. Dat is de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marketers gebruiken op sociale netwerken nog teveel traditionele methoden zoals banneradvertenties en statische microsites. Dat is de conclusie van Forresters nieuwe rapport Marketing on Social Networking Sites.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sociale netwerken vereisen een meer persoonlijke interactie van de marketeer volgens Forrester. Marketeers moeten iets van waarde bijdragen, zoals promoties of informatie en content die bezoekers kunnen doorgeven aan vrienden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnderzoeker Charlene Li adviseert marketeers ook meer gebruik te maken van Facebooks nieuwe open platform.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid