Overslaan en naar de inhoud gaan

TMP Worldwide en Co Unlimited samen verder als TMP&CO

Arbeidsmarktcommunicatiebureaus TMP Worldwide en Co Unlimited gaan onder de naam TMP&CO per 1 februari samen verder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jean-Paul Terpstra (creative partner) en Marcel van der Haas (managing partner) leiden het bureau dat de disciplines HR Advies, Corporate Communicatie, Arbeidsmarktcommunicatie en Interne Communicatie integreert.

related partner content for mobile comes here

De Haas: 'De arbeidsmarkt in Nederland is enorm in beweging. De huidige turbulentie is nog maar het begin van een ware hausse aan verschuivingen. De uitdagingen op het bordje van HR en ook Corporate Communicatie worden daardoor steeds complexer van aard. Het gaat hier om stevige opdrachten die vragen om slimme, creatieve oplossingen.'

De employment issues waar HR en ook steeds vaker communicatie mee te maken krijgen zijn uiteenlopend van aard, aldus De Haas. 'Zo is er door de huidige recessie bij bedrijven een spanningsveld tussen gewenste uitstroom en het tekort aan specifieke functiegroepen. Het vertrek van de babyboomers van de arbeidsmarkt zorgt voor een verlies aan kennis. In bepaalde regio’s ontstaat een tekort aan menskracht, terwijl de arbeidsmarkt in zijn geheel internationaliseert. Door de groei van het aantal ZZP’ers wordt de arbeidsmarkt als geheel steeds flexibeler, en kiezen bedrijven steeds vaker voor een kleinere vaste kern met daaromheen een grotere flexibele schil.' TMP&CO wil daar op inspringen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in