Overslaan en naar de inhoud gaan

The North Face viert halve eeuw met Question Madness-campagne

Nieuwe digitale campagne brengt atleten onder de aandacht die hun eigen grenzen verleggen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Grenzen verleggen

related partner content for mobile comes here

In de campagne zijn beelden te zien van de meest afgelegen plekken ter wereld, waarvan veel door de atleten zelf werd vastgelegd tijdens expedities. Het Cat Stevens-nummer Miles From Nowhere begeleidt de beelden. In Question Madness zijn rollen weggelegd voor atleten Xavier De Le Rue, Emily Harrington, Alex Honnold, Renan Ozturk, en Conrad Anker. Via kan het publiek zelf hun verhaal delen over het verleggen van hun grenzen. 

‘De Question Madness-campagne komt op een moment waarop ontdekking – in alle vormen – belangrijker is dan ooit’, zegt Todd Spaletto, directeur van The North Face. ‘De huidige samenleving trekt tradities, systemen en instellingen in twijfel. Wat gisteren ondenkbaar was, is vandaag gemeengoed. Wij juichen degenen toe die het lef hebben het onbekende pad in te slaan en hun eigen succes durven vormgeven.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Waanzin

Skateboarder, surfer, filmproducent en campagnedirecteur Stacy Peralta zegt dat atleten dagelijks de dunne scheidslijn tussen vooruitgang en gekte betreden. ‘Ik heb veel tijd doorgebracht met atleten en vind dat zij vaak verkeerd worden begrepen. Velen vinden het waanzin, maar dat wat ze najagen draait niet om een concrete beloning maar iets veel groters. Het gaat om iets bereiken met elke vezel van je lichaam, en als dat lukt is dat heel bevrijdend. Wanneer niets er meer toe doet, behalve jijzelf en het moment – dat is het beste gevoel ter wereld.’

De campagne start op Facebook en verspreidt zich wereldwijd in het vierde kwartaal, in ruim zestien markten waaronder Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Duitsland, Frankrijk, China, Hong Kong, Australië en Nieuw-Zeeland. De campagne verschijnt op internationale online media, en is te zien op buitenreclame in diverse landen in Europa.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in