Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA Neboko: tweemaal Esprix-goud

TBWANeboko Campaign sleepte twee van de drie gouden Esprix binnen die gisteravond zijn uitgereikt in Hotel Arena.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen zijn gewonnen met werk voor Heineken Nederland (Heineken Luidsprekerhoed) en Albert Heijn (Albert Heijn Hamsterweken). De derde gouden Esprix ging naar Red Cell Not Just Film, dat werd bekroond voor de BNN-campagne ‘We zitten in de shit dus wordt lid!’.

related partner content for mobile comes here

De Exprix jury was gul dit jaar. Naast drie keer goud werd er acht keer zilver en elf keer brons toegekend. Ook het aantal genomineerden was hoger dan vorig jaar: 32 tegen 21.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in