Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA\Neboko raakt Kayak kwijt

De Amerikaanse reisvergelijkingssite oriënteert zich bij verschillende creatieve bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Managementwisselingen bij Kayak zouden de oorzaak zijn. Simon Neefjes bevestigt dit en betreurt het vertrek van wat hij in 2013 verwelkomde als ‘een prachtig merk, nummer één in de Verenigde Staten’.

related partner content for mobile comes here

Kayak wees TBWA\Neboko anderhalf jaar geleden na een aan om een campagne te ontwikkelen op Europees niveau. In de finale versloeg het bureau de Duitse bureaus Scholz & Friends en VCCP.

In april 2014 werden van TBWA\Neboko voor Kayak uitgezonden in Frankrijk en Spanje. In juli volgden .

ZenithOptimedia, dat begin 2013 werd aangesteld voor Kayak’s digitale en offline mediaplanning en –inkoop, behoudt het account. In Amerika is Barton F Graf het reclamebureau van Kayak; dit bureau maakte ook het Europese werk voordat TBWA\Neboko werd aangesteld.

Kayak werd in 2013 gekocht door The Priceline Group, tevens eigenaar van Booking.com. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in