
Vooral doordat mensen per supermarktbezoek meer uitgaven, kon de omzet met 4 procent stijgen tot een record van 28,3 miljard euro, meldt onderzoeksbureau GfK. In 2006 steeg de omzet na een aantal magere jaren ook met ongeveer 4 procent, tot 27,2 miljard euro.
De gemiddelde waarde van de kassabonnen was in 2007 met name in de tweede helft van het jaar hoger. Sinds 2003 is die waarde met 4,8 procent gestegen tot 20,92 euro gemiddeld per kassabon.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe supermarkten rekenen voor 2008 op een omzetstijging van 4,2 procent tot ongeveer 29,5 miljard euro. Een positieve impuls kan volgens hen komen van het EK Voetbal en de Olympische Spelen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee