Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Sanoma Men´s Magazines en REP

Rick Engelkes Produkties (REP) en Sanoma Men´s Magazines (SMM) slaan de handen ineen. Samen bouwen de partijen in een joint venture een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toys for Boys wordt een crossmediaal kwaliteitsplatform. Internet en interactie spelen hierin een sleutelrol. De belangrijkste rol is weggelegd voor de tv-kijker en sitebezoeker. De centrale vraag luidt: is hij een man van nu? Op de site kan elke Nederlandse man zich laten informeren over gadgets, participeren via zelftests en zichzelf meten met scores van bekende Nederlanders.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking betekent overigens niet dat er een Toys for Boys tijdschrift in de winkels komt. In plaats van zo´n extensie is gekozen om print een integraal onderdeel te maken van het platform zelf. Daarvoor wordt een geselecteerde serie van SMM-titels ingezet.
REP produceert onder meer Tape, Eten Met Vrienden, Onze Jeugd (Theater) en Wildcard, Top Golf, TFB, Yorin Entertainment en I Feel Good (tv).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in