Overslaan en naar de inhoud gaan

Kamer ontevreden over integratiecampagne

De Tweede Kamer is niet te spreken over de integratiecampagne die minister Verdonk in gang heeft gezet. De bewindsvrouw heeft daarvoor 10…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

GroenLinks en D66 hebben een motie ingediend om het gereserveerde geld in te zetten voor concrete positieve acties. Het budget mag in ieder geval niet naar reclame- en adviesbureaus gaan. Een consortium van Amsterdamse en Amstelveense bureaus, bestaande uit Publicis, Van de Bunt, Pleon en Xsaga, kreeg onlangs de Europese aanbesteding toegewezen.

Verdonk zei op haar beurt ‘niets van de kritiek te begrijpen’. Ze heeft het idee diverse keren aan de orde gesteld en wilde juist eens iets anders doen dan de gebruikelijke Postbus-51-spotjes. Over de inhoud kan ze nog niets zeggen omdat dit hoort bij de strategie. ‘Het begint van onderaf waarna er steeds meer symbolen verspreid worden.’ Ze verwacht dat iedereen het leuk vindt en raadde wel aan goed te kijken naar muziekzenders waar veel jongeren naar kijken.

Het is de bedoeling dat de integratiecampagne vanaf dit najaar gaat lopen en een bijdrage levert aan de doelstellingen van het integratiebeleid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in