
Dat bleek gisteren tijdens het begrotingsoverleg voor integratie in 2006, zo meldt de Volkskrant. De PvdA vindt dat de minister er te veel geld insteekt, terwijl de Kamer daarvoor niet het groene licht heeft gegeven. CDA en VVD zien er ook het nut niet van in.
GroenLinks en D66 hebben een motie ingediend om het gereserveerde geld in te zetten voor concrete positieve acties. Het budget mag in ieder geval niet naar reclame- en adviesbureaus gaan. Een consortium van Amsterdamse en Amstelveense bureaus, bestaande uit Publicis, Van de Bunt, Pleon en Xsaga, kreeg onlangs de Europese aanbesteding toegewezen.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWVerdonk zei op haar beurt ‘niets van de kritiek te begrijpen’. Ze heeft het idee diverse keren aan de orde gesteld en wilde juist eens iets anders doen dan de gebruikelijke Postbus-51-spotjes. Over de inhoud kan ze nog niets zeggen omdat dit hoort bij de strategie. ‘Het begint van onderaf waarna er steeds meer symbolen verspreid worden.’ Ze verwacht dat iedereen het leuk vindt en raadde wel aan goed te kijken naar muziekzenders waar veel jongeren naar kijken.
Het is de bedoeling dat de integratiecampagne vanaf dit najaar gaat lopen en een bijdrage levert aan de doelstellingen van het integratiebeleid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee