Overslaan en naar de inhoud gaan

Yahoo zet WOM in bij het winkelen

Yahoo! Shopping komt met de Pick List. Een online mogelijkheid om lijsten aan te maken van producten waarnaar je op zoek bent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

komt met de Pick List. Een online mogelijkheid om lijsten aan te maken van producten waarnaar je op zoek bent (verlanglijstjes), of die je al in je bezit hebt.

related partner content for mobile comes here

De dienst bevat een word-of-mouth mogelijkheid, waarbij internetters recensies kunnen achterlaten, producten kunnen aanbevelen, maar ook toegang hebben tot de lijstjes van vrienden, bekenden en onbekenden (dus ook marketeers).

De lijstjes moeten volgens Yahoo! het shoppen een stuk overzichtelijker en persoonlijker maken.

De Pick Lists zijn onderdeel van de rubriek .

Het concept van mond-tot-mond rubrieken is niet nieuw op Yahoo!, zo kunnen internetters in de al reisadvies inwinnen, en kun je recensies lezen van lokale aanbieders in .

De Pick Lists lijken op de Listmania Lists van Amazon: Je leest een boek en laat een recensie achter voor de volgende geïnteresseerde. Bij Yahoo kunnen bezoekers echter ook commentaar geven op het verlanglijstje van een mede-internetter, via e-mail of RSS. De lijstjes zijn op deze manier gemakkelijk toe te voegen aan een weblog. De nieuwe dienst is dan ook geïntegreerd in Yahoo!'s .
(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in