Roorda verzorgt relaunch Piet Kerkhof
Roorda en zijn studio De Reclamefabriek hebben de afgelopen maanden Piet Kerkhof begeleid in de omvorming naar het merk Piet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Roorda ontwikkelde een volledig nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een campagnethematiek die aansluit bij de Brabantse roots van Piet Kerkhof: 'Piet is van ons'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In samenwerking met De Reclamefabriek van Roorda is dit vervolgens uitgewerkt naar point-of-sale-materialen en een nieuwe folderlijn. De nieuwe huisstijl is prominent aanwezig in de nieuwe winkel van Piet in Leiderdorp, die officieel is geopend op 9 augustus. Het interieur van de nieuwe winkel is ontworpen door Concern.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid