Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Gondel game voor Nestle Damak

Levensmiddelenconcern Nestlé heeft een portfolio van meer dan 100 merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor steeds meer merken wordt gekozen om voor de promotie mobiel in te zetten door middel van een mobile campagne, mobile website of app. Het Nestlé chocolade merk Damak is hoogstwaarschijnlijk bij de meeste Nederlanders niet bekend, maar misschien wel bij onder de Turkse gemeenschap in Nederland. Damak is namelijk niet te verkrijgbaar bij de Nederlandse supermarkten. In Turkije is Damak Facebook en een mobile game (iPhone) ingezet om een actie onder de aandacht te brengen. Via Facebook en mobile kon je samen met je geliefde diverse prijzen winnen, waaronder een gondelvaart door Venetië.

related partner content for mobile comes here

In onderstaande video worden ook de resultaten gedeeld wat deze campagne heeft opgeleverd.

De iPhone app is te downloaden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in