Overslaan en naar de inhoud gaan

Retailstrategie (3/3): Retail staat in het teken van nieuwe thema's

Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail ING: 'De consument van de toekomst switcht continu tussen twee werelden: de fysieke en digitale.'
Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail bij ING Business Banking
Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail bij ING Business Banking
Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail bij ING Business Banking
Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail bij ING Business Banking

Dit is deel drie van het drieluik 'In fashionretail is omnichannel nu het toverwoord' gepubliceerd in de mei-editie van het magazine Adformatie. Lees hier het eerste deel met Gwenda van Vliet, cmo bij G-Star en hier deel twee met René Repko, managing director (a.i) bij State of Art. Deel drie is een beschouwing van de fashionretailsector. Een gesprek met Dirk Mulder, sector banker Trade & Retail bij ING Business Banking.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in