Overslaan en naar de inhoud gaan

Repudo wint Accenture Innovation Awards

De publieksprijs is gewonnen door eFaqt
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de hoofdgroep Media, Communications & High Tech werd de juryprijs van de Accent Innovation Awards 2011 – ook wel de Blauwe Tulp genoemd - gewonnen door , de online dienst waarmee je virtuele objecten in de echte wereld kunt neerleggen en oppakken. Daardoor kan online iets gecreëerd worden wat daar eerst niet bestond: schaarste. Repudo maakt het bijvoorbeeld mogelijk om een (virtuele) foto neer te leggen onder de Eiffeltoren voor iemand. Als diegene de foto echter heeft opgepakt (met behulp van een smartphone), dan is de foto verdwenen van de kaart. Repudo mag onder andere T-Mobile al tot de klantenkring rekenen.

related partner content for mobile comes here

De publieksprijs ging dit jaar naar , een online dienst waarmee studenten op een effectieve manier gedrukte studieboeken en artikelen kunnen studeren. eFaqt zorgt ervoor dat de gebruiker geconcentreerd blijft, sneller de stof onthoudt en deze beter begrijpt. Het is kort gezegd een systeem dat studenten leert leren.

Er waren los van de twee hoofdprijzen ook winnaars in elk van de volgende vijf categorieën:

Best Entertainment: Repudo (zie hierboven)
Best Information: (een online event planner)
Best (E)-commerce: http://www.peecho.com/ (de print button van het internet)
Best New Technology: (een augmented reality toepassing die artsen gebruiken om een medische ingreep voor te bereiden)
Best Communications: (een app die het vergemakkelijkt om nieuwe apps te vinden en te delen)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in