Repudo wint Accenture Innovation Awards
In de hoofdgroep Media, Communications & High Tech werd de juryprijs van de Accent Innovation Awards 2011 – ook wel de Blauwe Tulp genoemd - gewonnen door Repudo, de online dienst waarmee je virtuele objecten in de echte wereld kunt neerleggen en oppakken. Daardoor kan online iets gecreëerd worden wat daar eerst niet bestond: schaarste. Repudo maakt het bijvoorbeeld mogelijk om een (virtuele) foto neer te leggen onder de Eiffeltoren voor iemand. Als diegene de foto echter heeft opgepakt (met behulp van een smartphone), dan is de foto verdwenen van de kaart. Repudo mag onder andere T-Mobile al tot de klantenkring rekenen.
De publieksprijs ging dit jaar naar eFaqt, een online dienst waarmee studenten op een effectieve manier gedrukte studieboeken en artikelen kunnen studeren. eFaqt zorgt ervoor dat de gebruiker geconcentreerd blijft, sneller de stof onthoudt en deze beter begrijpt. Het is kort gezegd een systeem dat studenten leert leren.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuEr waren los van de twee hoofdprijzen ook winnaars in elk van de volgende vijf categorieën:
Best Entertainment: Repudo (zie hierboven)
Best Information: Flogs (een online event planner)
Best (E)-commerce: http://www.peecho.com/ (de print button van het internet)
Best New Technology: VP Microlab (een augmented reality toepassing die artsen gebruiken om een medische ingreep voor te bereiden)
Best Communications: Zwapp (een app die het vergemakkelijkt om nieuwe apps te vinden en te delen)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid