Overslaan en naar de inhoud gaan

RealGames wordt GameHouse

RealGames heet voortaan GameHouse. Daardoor verandert ook de naam van Zylom by RealGames, de spelletjeswebsite voor vrouwen, in Zylom by…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

GameHouse wordt het wereldwijde paraplumerk voor de business-to-business markt. De onderliggende consumentenmerken zoals Zylom blijven in de huidige vorm bestaan. GameHouse gaat zich positioneren als één bedrijf en gaat de internationale activiteiten en operaties stroomlijnen. Door de uitbreidingsplannen voor sociale platforms denkt het bedrijf consumenten eerder in contact te kunnen brengen met een groter gameportfolio.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast meldt GameHouse een samenwerking te zijn aangegaan met Google+, om beter in te kunnen spelen op de mogelijkheden van sociale netwerken. GameHouse heeft al spellen op Facebook beschikbaar gesteld. Google+ wordt gezien als een serieuze aanval op Facebook en bereikte in nog geen twee maanden meer dan 25 miljoen unieke gebruikers. GameHouse is een van de tien ontwikkelaars die is uitgenodigd om mee te werken aan het nieuwe Google+ gameskanaal. Volgens Madelon Hoekstra-Fortuin, GM Advertising Sales Europe, zegt dat het uiteindelijk de consument is die beslist of Google+ daadwerkelijk een geduchte tegenstander van Facebook wordt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in