RealGames wordt GameHouse
GameHouse wordt het wereldwijde paraplumerk voor de business-to-business markt. De onderliggende consumentenmerken zoals Zylom blijven in de huidige vorm bestaan. GameHouse gaat zich positioneren als één bedrijf en gaat de internationale activiteiten en operaties stroomlijnen. Door de uitbreidingsplannen voor sociale platforms denkt het bedrijf consumenten eerder in contact te kunnen brengen met een groter gameportfolio.
Daarnaast meldt GameHouse een samenwerking te zijn aangegaan met Google+, om beter in te kunnen spelen op de mogelijkheden van sociale netwerken. GameHouse heeft al spellen op Facebook beschikbaar gesteld. Google+ wordt gezien als een serieuze aanval op Facebook en bereikte in nog geen twee maanden meer dan 25 miljoen unieke gebruikers. GameHouse is een van de tien ontwikkelaars die is uitgenodigd om mee te werken aan het nieuwe Google+ gameskanaal. Volgens Madelon Hoekstra-Fortuin, GM Advertising Sales Europe, zegt dat het uiteindelijk de consument is die beslist of Google+ daadwerkelijk een geduchte tegenstander van Facebook wordt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid