Overslaan en naar de inhoud gaan

Publiek kiest Ik op TV als 'meest innovatief'

Ik op TV, het crossmediale initiatief van Endemol en ORN, is vorige week tijdens de uitreiking van de Media & Entertainment Innovation…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het crossmediale concept werd in september door Endemol Nederland en de in PRO verenigde regionale omroepen plus Omroep Reclame Nederland (ORN) geïntroduceerd. Sindsdien zijn er ruim driehonderd reporters op de been om ‘nieuws, evenementen, en verrassende confrontaties uit de regio’ op hun eigen wijze vast te leggen.

related partner content for mobile comes here

Ook Sellaband en Hyves wonnen Media & Entertainment Innovation Awards. Hyves nam de Blauwe Tulp in ontvangst voor ‘het meest innovatieve bedrijf’. Sellaband voor ‘het beste innovatieve concept’.

De Media & Entertainment Innovation Awards zijn een initiatief van Accenture en Media Facts. Ze willen het een jaarlijks terugkerend evenement van maken. Het doel is om erkenning te geven aan innovaties binnen de media- en entertainmentwereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in