Publiek kiest Ik op TV als 'meest innovatief'


Het crossmediale concept werd in september door Endemol Nederland en de in PRO verenigde regionale omroepen plus Omroep Reclame Nederland (ORN) geïntroduceerd. Sindsdien zijn er ruim driehonderd reporters op de been om ‘nieuws, evenementen, en verrassende confrontaties uit de regio’ op hun eigen wijze vast te leggen.
Ook Sellaband en Hyves wonnen Media & Entertainment Innovation Awards. Hyves nam de Blauwe Tulp in ontvangst voor ‘het meest innovatieve bedrijf’. Sellaband voor ‘het beste innovatieve concept’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Media & Entertainment Innovation Awards zijn een initiatief van Accenture en Media Facts. Ze willen het een jaarlijks terugkerend evenement van maken. Het doel is om erkenning te geven aan innovaties binnen de media- en entertainmentwereld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid