Overslaan en naar de inhoud gaan

PRWeek roept Nederlandse Karen van Bergen uit tot PR-professional van het Jaar

Jury lyrisch over het cultuurverandering die Van Bergen doorvoerde bij Porter Novelli
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Karen van Bergen, de topvrouw die aan het roer staat van internationaal bureau van Porter Novelli, is door het gezaghebbende uitgeroepen tot PR-professional van het Jaar aan bureauzijde. De jury van de prijs is lyrisch over het werk van Van Bergen, die bij Porter Novelli een nieuwe cultuur doorvoerde. 

related partner content for mobile comes here

‘Het veranderen van de cultuur van een organisatie is moeilijker dan het winnen van nieuwe business’, aldus de jury over haar prestaties. ‘Het laatste deed Karen van Bergen zeker, maar haar inspanningen op het eerste terrein zijn echt inspirerend.’

Opvallende promotie

Van Bergen maakte begin dit jaar een binnen de Omnicom Group, waaronder Porter Novelli valt. Ze is aan het roer komen te staan van een nieuwe parapluorganisatie binnen Omnicom waaronder de pr-bureaus vallen.

Emily Lenzner van Atlantic Media kreeg de vermelding PR Professional van het Jaar voor inhouse communicatieafdelingen. Ze maakte deel uit van het team dat probeerde vijf Amerikaanse gijzelaars in handen van de Islamitische Staat in Syrië te bevrijden. 

Aedhmar Hynes, CEO van Text100, kreeg eervolle vermelding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in