Overslaan en naar de inhoud gaan

Exterion Media haalt groot Brits spoorwegcontract binnen

Het contract gaat per 1 oktober dit jaar in.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Transport for London (TfL) heeft in Engeland Exterion Media als zijn nieuwe commerciële partner voor ‘Rail Advertising’. Het gaat onder meer om London Rail (de Londense spoorwegen) en Underground (metro).

De overeenkomst houdt onder meer in dat Exterion Media nieuwe digitale out-of-home mogelijkheden gaat bieden. Data is een belangrijk onderdeel van de strategie. Op basis van de data-inzichten moeten reizigers en consumenten beter getarget kunnen worden.
De gunning van de opdracht houdt ook in dat TfL inkomsten genereert om te kunnen investeren in het openbaar vervoer.

Hoeveel er precies met de miljoenendeal is gemoeid, is niet bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in