Probeer eens een online bulletin board
Online kwalitatief marktonderzoek vindt in Nederland slechts op kleine schaal plaats.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktonderzoekers hebben er geen ervaring mee en hebben hun bedenkingen bij de kwaliteit van de methodes, marketeers weten niet wanneer ze het in moeten zetten, en van bureauzijde wordt het nauwelijks aangeboden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
We lopen hiermee ver achter op de Verenigde Staten, waar online focusgroups en online bulletin boards (obb's) al tot de gevestigde orde behoren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoe moeten Nederlandse marketeers omgaan met deze ontwikkelingen? Moeten ze hun terughoudendheid loslaten en de nieuwe methoden in de armen sluiten?
Op marketing-online staat een interessante beschouwing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid