Overslaan en naar de inhoud gaan

Probeer eens een online bulletin board

Online kwalitatief marktonderzoek vindt in Nederland slechts op kleine schaal plaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marktonderzoekers hebben er geen ervaring mee en hebben hun bedenkingen bij de kwaliteit van de methodes, marketeers weten niet wanneer ze het in moeten zetten, en van bureauzijde wordt het nauwelijks aangeboden.

related partner content for mobile comes here

We lopen hiermee ver achter op de Verenigde Staten, waar online focusgroups en online bulletin boards (obb's) al tot de gevestigde orde behoren.

Hoe moeten Nederlandse marketeers omgaan met deze ontwikkelingen? Moeten ze hun terughoudendheid loslaten en de nieuwe methoden in de armen sluiten?

Op staat een interessante beschouwing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in