Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Bloggers op MolBlog!

Er hebben zich op ons verzoek de afgelopen week heel wat nieuwe bloggers gemeld voor de poort van MolBlog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We zijn daar blij mee, want we zitten BIJNA op 1000 berichten in vier maanden. Dat is veel en versterking is echt welkom.

Gisteren en vandaag hebben al drie nieuwe bloggers hun eerste postings gedaan.

Frank Jansen (en dat is niet van www.Frankwatching.com, onze Frank is 23 jaar oud ), Michael Vromans en Anton-Jan Thijssen.

Frank Jansen is als marketeer actief bij , dat onder andere de merken en exploiteert.

Info Pinnacle was in 2001 nog het meest succesvolle jonge bedrijf van Nederland. Frank houdt ook een eigen bij.

Michael Vromans heeft geen weblog en ook geen site, meldt hij, maar is wel art director bij .
'Met een gebrek aan mogelijkheid om ook maar vijf seconden stil te zitten', zegt hij. Vromans wordt door zijn collega's een 'datajunk' genoemd en gaat ons dus over de nieuwe ontwikkelingen in zijn vak vertellen.

Anton-Jan Thijssen heeft een over reclame en taal. Hij heeft drie jaar bij Explainer DC gewerkt, dat nu heet.
Ook zat hij vijf jaar bij . Sinds 1 september heeft hij samen met compagnon Thomas Creemers een eigen PR-marketing bureau met de naam .

Hou ze in de gaten. En ik denk dat er de komende dagen nog wel wat frisse namen bijkomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in