Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbank doet modisch met Viktor & Rolf

In de nieuwe Postbank campagne gericht op zakelijke klanten die vandaag van start gaat, is een hoofdrol weggelegd voor het Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe Postbank campagne gericht op zakelijke klanten die vandaag van start gaat, is een hoofdrol weggelegd voor het Nederlandse ontwerpersduo .

related partner content for mobile comes here

De nieuwste TV-commercial is opgenomen in hun Amsterdamse atelier. De ontwerpers geven op hun kenmerkende manier aan waarom ondernemers ook voor een bedrijfshypotheek bij de Postbank moeten zijn.

Naast Viktor & Rolf en hun medewerkers treedt in de commercial ook het Nederlandse topmodel
(onder meer het gezicht van Ralph Lauren's Polo Sport en werkzaam voor Versace, Giorgio Armani en Calvin Klein) op.
Dat zal dus wel wat gekost hebben.

Henk Renkema, directeur Postbank Zakelijk: 'Veel ondernemers starten hun bedrijf vanuit een passie voor hun vak en zijn dan ook het liefste bezig met dat vak. Bankzaken moeten zo min mogelijk tijd kosten. De Postbank is voor deze ondernemers de ideale bank om snel, gemakkelijk en wanneer zij dat willen hun bankzaken af te handelen. In deze campagne willen wij ondernemers prikkelen om te overwegen of het oversluiten of afsluiten van een bedrijfshypotheek zinvol is. Viktor & Rolf passen goed in onze campagne. Het zijn succesvolle en vakgedreven ondernemers die hun tijd liever besteden aan hun nieuwe collectie dan aan bankzaken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in