Overslaan en naar de inhoud gaan

Frietspelletjes als strategie

Niet zonder trots kondigt Farm Frites een 'nieuwe internetstrategie' aan met een 'eerste online campagne ter wereld voor een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet zonder trots kondigt een 'nieuwe internetstrategie' aan met een 'eerste online campagne ter wereld voor een diepvriesproduct'. Centraal staan de Letterpret Alfabet Games op de nieuwe kindersite , aangekondigd op de .

De flashy spellensite biedt als eerste spel 'Aardappelplons', waarvoor kinderen zich moeten registreren waarna hun behaalde punten in een rangschikking worden getoond. Daarna komt er elke drie weken een nieuw spel waarbij iedere keer een andere letter uit het alfabet centraal staat, zoals Cool Sjoel en Quiz kikker. Vanaf eind januari staan de eerder gelanceerde spellen op de website van Farm Frites.

Partner van de frietproducent is die de 'unieke campagne' ontwikkelde, nadat Farm Frites 'ervan overtuigd' was geraakt dat internet het belangrijkste communicatiekanaal is geworden om de jonge frieteters en hun ouders/verzorgers te bereiken.

Bij de campagne horen ook 'interactieve middelen' als zoekmachinemarketing, bannering en sponsoring van websites, zoals die van Nickelodeon.

Farm Frites retailers mogen de spellen later ook op hun sites zetten en worden zo in de marketingcampagne betrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in