
Niet zonder trots kondigt Farm Frites een 'nieuwe internetstrategie' aan met een 'eerste online campagne ter wereld voor een diepvriesproduct'. Centraal staan de Letterpret Alfabet Games op de nieuwe kindersite Farmfritesgames.nl, aangekondigd op de website van kindertv-zender Nickelodeon.
De flashy spellensite biedt als eerste spel 'Aardappelplons', waarvoor kinderen zich moeten registreren waarna hun behaalde punten in een rangschikking worden getoond. Daarna komt er elke drie weken een nieuw spel waarbij iedere keer een andere letter uit het alfabet centraal staat, zoals Cool Sjoel en Quiz kikker. Vanaf eind januari staan de eerder gelanceerde spellen op de website van Farm Frites.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comPartner van de frietproducent is Medialand.nl die de 'unieke campagne' ontwikkelde, nadat Farm Frites 'ervan overtuigd' was geraakt dat internet het belangrijkste communicatiekanaal is geworden om de jonge frieteters en hun ouders/verzorgers te bereiken.
Bij de campagne horen ook 'interactieve middelen' als zoekmachinemarketing, bannering en sponsoring van websites, zoals die van Nickelodeon.
Farm Frites retailers mogen de spellen later ook op hun sites zetten en worden zo in de marketingcampagne betrokken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee