Overslaan en naar de inhoud gaan

Pim Fortuyn nog steeds populairste politicus

Pim Fortuyn is twee jaar na zijn dood nog steeds de ‘coolste’ politicus. Ook controversiële politici als Rob Oudkerk en Hirshi Ali…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit onderzoek onder meer dan 30.000 jongeren op de website coolbox.nl (De Coolbox). Behalve politici geeft de site ook van andere onderwerpen aan wat jongeren momenteel cool en uncool vinden. In Coolbox' eigen merkonderzoek blijken Smirnoff en Bacardi de coolste brands te zijn onder jongeren. G-sus en Diesel volgen op 3 en 4. Oer-Hollandse merken als KLM, Philips en AH zijn totaal niet populair en ook het hippe 'Von Dutch' scoort zeer laag.

related partner content for mobile comes here

Waar DJ Tiesto internationale prijzen pakt, moet hij het bij De Coolbox afleggen tegen Erick E, Lady Dana en Carl Cox. DJ Jean kan blijkbaar echt niet meer.

Gezien alle religieuze conflicten van de laatste jaren is het niet vreemd dat de meest relaxte godsdiensten Hindoeïsme en Boeddhisme tevens als coolste worden gezien.

Op de website van De Coolbox kunnen jongeren zelf items toevoegen aan de verschillende lijsten om te zien of hun inbreng cool is of niet. De meest spraakmakende onderwerpen worden op zondagavond om 19.00 uur besproken in het tv-programma "De Coolbox" op Yorin.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in