Pim Fortuyn nog steeds populairste politicus
Dit blijkt uit onderzoek onder meer dan 30.000 jongeren op de website coolbox.nl (De Coolbox). Behalve politici geeft de site ook van andere onderwerpen aan wat jongeren momenteel cool en uncool vinden. In Coolbox' eigen merkonderzoek blijken Smirnoff en Bacardi de coolste brands te zijn onder jongeren. G-sus en Diesel volgen op 3 en 4. Oer-Hollandse merken als KLM, Philips en AH zijn totaal niet populair en ook het hippe 'Von Dutch' scoort zeer laag.
Waar DJ Tiesto internationale prijzen pakt, moet hij het bij De Coolbox afleggen tegen Erick E, Lady Dana en Carl Cox. DJ Jean kan blijkbaar echt niet meer.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaGezien alle religieuze conflicten van de laatste jaren is het niet vreemd dat de meest relaxte godsdiensten Hindoeïsme en Boeddhisme tevens als coolste worden gezien.
Op de website van De Coolbox kunnen jongeren zelf items toevoegen aan de verschillende lijsten om te zien of hun inbreng cool is of niet. De meest spraakmakende onderwerpen worden op zondagavond om 19.00 uur besproken in het tv-programma "De Coolbox" op Yorin.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid