Overslaan en naar de inhoud gaan

Pieter Kuijt leidt communicatie Erasmus Universiteit

Pieter Kuijt is per 1 november 2008 benoemd tot directeur Stafafdeling Marketing & Communicatie van de Erasmus Universiteit Rotterdam.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kuijt komt binnen op het moment dat de strategische agenda voor 2013 vorm krijgt, zo meldt de universiteit. De Stafafdeling Marketing & Communicatie speelt in dat proces een belangrijke rol in de verdere uitbouw van de identiteit en positionering van het merk Erasmus Universiteit. "De Erasmus Universiteit heeft een duidelijke ambitie geformuleerd om in de Champions league van universiteiten te gaan spelen. Ik vind het een prachtige kans om met de afdeling en het College van Bestuur, en in nauwe samenwerking met de faculteiten, RSM en het Erasmus MC, die ambitie waar te gaan maken," aldus Pieter Kuijt.

related partner content for mobile comes here

Pieter Kuijt was bij PCM als uitgever van Kidsweek onder meer verantwoordelijk voor de oplage- en advertentiegroei, het positioneren en uitbouwen van nieuwe producten, fondsenwerving en de aansturing van het managementteam. Daarvoor was hij enkele jaren Hoofd In- en Externe Communicatie bij PCM Uitgevers. Hij werkte eerder bij reclamebureau Red Cell Not Just Film en de Schiphol Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in