Pieter Kuijt leidt communicatie Erasmus Universiteit
Kuijt komt binnen op het moment dat de strategische agenda voor 2013 vorm krijgt, zo meldt de universiteit. De Stafafdeling Marketing & Communicatie speelt in dat proces een belangrijke rol in de verdere uitbouw van de identiteit en positionering van het merk Erasmus Universiteit. "De Erasmus Universiteit heeft een duidelijke ambitie geformuleerd om in de Champions league van universiteiten te gaan spelen. Ik vind het een prachtige kans om met de afdeling en het College van Bestuur, en in nauwe samenwerking met de faculteiten, RSM en het Erasmus MC, die ambitie waar te gaan maken," aldus Pieter Kuijt.
Pieter Kuijt was bij PCM als uitgever van Kidsweek onder meer verantwoordelijk voor de oplage- en advertentiegroei, het positioneren en uitbouwen van nieuwe producten, fondsenwerving en de aansturing van het managementteam. Daarvoor was hij enkele jaren Hoofd In- en Externe Communicatie bij PCM Uitgevers. Hij werkte eerder bij reclamebureau Red Cell Not Just Film en de Schiphol Group.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid