Overslaan en naar de inhoud gaan

Overzicht MobileMarketing.nl interviews

Vanaf najaar 2012 ben ik gestart met het interviewen van diverse managers, die op verschillende vlakken actief zijn in de Mobile Marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Een goede ervaring van onze leden is iets wat bij ons de hoogste prioriteit heeft."

related partner content for mobile comes here

"Misschien moeten we de smartphone en tablet niet te veel in hokjes plaatsen"

"De markt wacht te veel af"

"Het idee heerst dat mobile advertising het walhalla is"


"Je merkt dat je mobiel een eigen rol moet geven."

"Mobiel wordt nu echt serieus meegenomen in de jaarplannen"

"Interactiviteit is wellicht 1 van onze speerpunten en mobiel is daarbij enorm belangrijk"

"De vlucht van mobiel betekent dat er nieuwe spelregels gelden."

"Native apps zijn mooier, sneller, kunnen meer en werken meer zoals de gebruiker het verwacht."

"Ik verwach dat mobiele websites aan terrein zullen winnen met name dat er steeds meer tussenvormen toegepast gaan worden."

"We willen de wat 'vluchtigere' mobiele gebruikers beter gaan bedienen"

"We geloven sterk in beyond banner oplossingen"

"De Android doelgroep is minder actief in het downloaden. Daarnaast geeft deze groep ook minder geld uit."


): ”Eerlijk gezegd is er geen continue vraag uit de markt hierna en daarnaast vind ik CPM een prima afrekenmodel voor mobiele platformen"

): "Veel klanten willen momenteel wel mobiel inzetten, maar weten niet waar ze moeten beginnen"

): "Wat veel adverteerders nog niet zien is dat de Tweede Schermers de meest betrokken televisiekijkers zijn, zeg maar op het puntje van de stoel met de hele tijd het tweede scherm op schoot. Er worden op dit moment echt kansen gemist door de adverteerders."

"Ik denk dat betaalde kranten nog steeds niet een goed verdienmodel zijn. Vooral nieuws of redactionele waarde is ook op de mobiel gewoon nog niet sterk onderscheidend."

: "Er zal altijd plaats blijven voor offline speciaalzaken die een goede beleving, passend bij hun product kunnen bieden. Een speciaalzaak voor thee waar je elke soort eerst kan proeven heeft wat dat betreft een groot voordeel tov een online winkel. Er zijn echter ook elementen waar een online winkel duidelijk in het voordeel is zoals het kunnen zien van de mening van anderen of van je vrienden, de grootte van het aanbod, het prijsbeleid, meerdere aanbieders, etc."


: "Layar heeft 'by far' de meeste app downloads ter wereld, namelijk ruim 27 miljoen. Daar komt geen enkele andere AR partij bij in de buurt."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in