
Op www.ideecentraal.nl worden drie vragen gesteld over onderlinge reizigersinformatie en tijdsbesteding in de trein/op station om tot ideeën te komen.
Treinreizigers worden gevraagd met ideeën te komen over hoe ze elkaar kunnen helpen en wat de Nederlandse Spoorwegen kunnen doen de tijd in de trein of op het station te veraangenamen.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe eerste fase van het crowdsourceproject is in een afgeschermd gedeelte waar de ideeën niet zichtbaar zijn. De tweede fase is open: mensen kunnen samenwerken. Ideeën uit de gesloten fase kunnen verder worden ontwikkeld of gebruikt worden als inspiratie voor nieuwe ideeën.
NS beloont per vraag per fase de prijswinnaars (de topdrie) tot 500 euro en geeft de eindwinnaars de kans via YES!Delft (het ondernemingsplatform van de TU Delft) een eigen onderneming te beginnen of bij de NS samen met enkele deskundigen een businesscase te ontwikkelen.
Dit project is voor NS een experiment om ervaring op te doen met crowdsourcing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee