Overslaan en naar de inhoud gaan

NFF zoekt kortfilmtalent voor The Pitch 2015

De winnaar van The Pitch krijgt 5.000 euro productiebudget en ondersteuning van productiehuis ShortsTV.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het krijgen filmmakers de kans om hun idee voor een filmproject te presenteren. Naast productionele ondersteuning, wordt de uiteindelijke winnaar gepromoot op Cinecrowd om nog een extra budget via crowdfunding te realiseren.

related partner content for mobile comes here

De filmmakers krijgen met hun pitches dertig seconden de tijd om het publiek te overtuigen. Hun pitch wordt aangevuld met 15 seconden beeldmateriaal van eerder gemaakt werk en vervolgens gedeeld op Facebook. De vier pitches met de meeste stemmen gaan automatisch door naar de finale, de vijfde finalist wordt door het NFF gekozen.

De voorrondes vinden plaats op donderdag 24 september, de finale op maandag 28 september. Voor de finale krijgt iedere deelnemer wat extra tijd - 2 minuten, plus een additionele demoreel van 45 seconden - om naast het publiek, ook een jury van experts te overtuigen. De winnaar wordt diezelfde avond uitgeroepen.

Kijk voor meer informatie op 

The Pitch Do you have what it takes to win #ThePitch at the Netherlands Film Festival later this month? Entries for the €5000 prize are now open and this year we've added a few twists to the competition! If you're a filmmaker with a great short film idea then head to www.eu.shorts.tv for full details on how to enter. Good luck! #NFF #ShortsTV #shortmovies #filmfunding Posted by ShortsTV on woensdag 2 september 2015


Foto: Presentator Art Rooijakkers met de winnaar van vorig jaar, SaltyCarrot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in