Overslaan en naar de inhoud gaan

Nescafé innoveert in ochtendrituelen

Persoonlijke wekker app en deksel met koffie-aroma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl heeft de laatste jaren tientallen branded wekker apps onder de aandacht gebracht en je zou verwachten dat we nu alles al eens hebben gezien. Het grootste koffiemerk te wereld weet toch nog een creatieve draai hieraan te geven en komt met twee alert introducties. Hun nieuwe Wake-up app is de meest persoonlijke wekker app, waarbij vrienden je wakker kunnen maken met een persoonlijke video boodschap.  De Wake-up app is beschikbaar voor Android en

related partner content for mobile comes here

Zie Wake-up app video: 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Niet innovatief genoeg? In Mexico heeft Nescafé een koffiepotdeksel gelanceerd met daarin een wekker. Je wordt niet gewekt door een irritant alarm, maar met een heerlijk koffie aroma. 

Zie Alarm Clock Coffee Cap video: 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in