Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlander haalt nieuws vaker van internet

Steeds meer Nederlanders halen het nieuws van internet. Na de televisie en de radio staat internet als nieuwsbron nu op de derde plaats,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau ondervroeg in opdracht van IAB Nederland 1200 huishoudens over dehoeveelheid tijd die zij besteden aan mediaconsumptie. De televisie blijft met 39 procent hetbelangrijkste medium, gevolgd door radio (37 procent). Hoger opgeleiden en mensen met hogereinkomens besteden meer van hun tijd aan het gebruik van digitale bronnen ten koste van anderemedia.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek blijkt dat internet (17 procent) in tijdsbesteding de dagbladen (9 procent) entijdschriften (4 procent) ruimschoots is gepasseerd. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in