Overslaan en naar de inhoud gaan

Naam mag niet, Oxxio in hoger beroep

Energiebedrijf Oxxio gaat in hoger beroep tegen het vonnis van de rechtbank in Arnhem. De rechter bepaalde gisteren in kort geding dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mocht ook het hoger beroep negatief uitpakken voor Oxxio, dan zal het bedrijf volgens advocaat Bas Le Poole (Houthoff Buruma) de ingeschakelde adviesbureaus The Name Works en Shieldmark aansprakelijk stellen voor de geleden schade. 'Oxxio heeft te goeder trouw gehandeld en deze adviesbureaus hebben haar niet gewezen op het in gebruik zijn van de naam Oxio', aldus Le Poole.
'Hoofdzaak blijft natuurlijk ons hoger beroep tegen Holland Rail Consultant. Wij hebben goede hoop dat we dat hoger beroep winnen, want aan het vonnis zie je duidelijk af dat de rechter ermee heeft geworsteld.' Le Poole doelt op de opmerkelijk lange termijn van vier maanden die Oxxio heeft gekregen om maatregelen te treffen, maar ook op de inactiviteit van het merk Oxio en de zeer verschillende werkterreinen van beide partijen.

related partner content for mobile comes here

In Adformatie meldt directeur Dolph Heyning van The Name Works vandaag dat 'de goede naam' van het bureau is aangetast door de zaak met Holland Rail Consult. 'Wij zijn een bodemprocedure tegen Holland Rail Consult begonnen, vanwege onrechtmatig gebruik van de naam Oxio.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in