Overslaan en naar de inhoud gaan

N=5 lanceert vijfde Monuta-commercial

In de nieuwe commercial ontvangt een nabestaande een ring van grote betekenis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de serie wil laten zien dat de ruimte biedt aan nabestaanden om zich bezig te houden met persoonlijke struggles, zodra er iemand overleden is.

related partner content for mobile comes here

&;Ring&; is inmiddels de vijfde commercial, die het verhaal vertelt van een vrouw die - naar alle waarschijnlijkheid - een ring van haar overleden geliefde ontvangt. De film eindigt met de pay-off &;Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg&;.

Bekroond
In de eerste film was een oudere man te zien, die een jurk uitzocht voor zijn overleden vrouw. De laatste film - - werd dit jaar nog bekroond met een .

Lukas van de Ven, creative director bij N=5: &;De creatieve uitdaging ligt voor ons in het laten zien van de juiste emotie. Daarbij bewandelen wij een dunne lijn tussen &;emotie&; en &;sentiment&;, waar tussen een groot verschil zit. Daarbij houden wij de film helemaal stil, omdat we simpelweg geen woorden nodig hadden bij deze laatste serie. Bovendien werkt het, wat ons betreft.&;

Credits
Opdrachtgever: Monuta
Verantwoordelijk bij klant: Henrieke van Dam, Yolanda Wouters,
Liduine de Jong
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
RTV: Christ Bloemheuvel
Account: Judith Lavalette, Leonie van der Mark, Nadine Marcar
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Rogier Dorant
Post Productie: Captcha!
Geluid: The Ambassadors Sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in