Overslaan en naar de inhoud gaan

Multimediaal werkt beter

Mediaplanners zien een duidelijke toename in multimediale campagnes. Daar is ook alle reden toe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Want de fragmentatie onder media neemt nog steeds verder toe. Tel daarbij op dat tv een relatief erg duur middel is en dat sommige doelgroepen via traditionele kanalen niet of nauwelijks te bereiken zijn. Bovendien is nu voldoende aangetoond dat een slimme, multimediale campagne wel degelijk voor synergie-effecten zorgt.

related partner content for mobile comes here

Het gebruik van al die verschillende media geeft wel problemen bij het doen van bereiks- en effectonder-zoek onder de verschillende media. Want voor je het weet worden appels met peren vergeleken. Bovendien is bij multimediaal adverteren niet duidelijk in hoeverre de reclame-uitingen in de verschillende media invloed op elkaar uitoefenen. Dus een onderzoek naar de effectiviteit van de afzonderlijke, ingezette media is dan erg lastig. Denk aan de aloude discussie aan welke marketing-p’s een gestegen afzet nou precies te danken is.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in