
Want de fragmentatie onder media neemt nog steeds verder toe. Tel daarbij op dat tv een relatief erg duur middel is en dat sommige doelgroepen via traditionele kanalen niet of nauwelijks te bereiken zijn. Bovendien is nu voldoende aangetoond dat een slimme, multimediale campagne wel degelijk voor synergie-effecten zorgt.
Het gebruik van al die verschillende media geeft wel problemen bij het doen van bereiks- en effectonder-zoek onder de verschillende media. Want voor je het weet worden appels met peren vergeleken. Bovendien is bij multimediaal adverteren niet duidelijk in hoeverre de reclame-uitingen in de verschillende media invloed op elkaar uitoefenen. Dus een onderzoek naar de effectiviteit van de afzonderlijke, ingezette media is dan erg lastig. Denk aan de aloude discussie aan welke marketing-p’s een gestegen afzet nou precies te danken is.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee