Marketing toch niet besmettelijk
Virale marketing is de afgelopen jaren een hoger doel voor veel marketeers geworden. Richt je op de trendsetters, leun achterover en zie de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Virale marketing is de afgelopen jaren een hoger doel voor veel marketeers geworden. Richt je op de trendsetters, leun achterover en zie de verkoop stijgen. De bijbel van dit idee is The Tipping Point van charlatan Malcolm Gladwell.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Australische socioloog Duncan Watts rekende het met wiskundige modellen allemaal nog eens door.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWatts' concludeert dat je marketing beter op de grote massa kunt richten. De invloed van "influentials" reikt volgens Watts niet verder dan hun eigen kringetje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid