Overslaan en naar de inhoud gaan

Libelle-lezeressen kiezen nieuwe Senseo-koffiepads

Douwe Egberts gaat samen met Libelle-lezeressen een nieuwe Senseo koffiepad-variant ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe koffiesmaak wordt gekozen door de lezeressen en zal rond september 2010 in supermarkten verkrijgbaar zijn. Voor Douwe Egberts Nederland/Sara Lee is deze samenwerking met Libelle een nieuwe stap in co-creatie rond productintroductie en –innovatie.

related partner content for mobile comes here

Door deze samenwerking wil Senseo een grote groep consumenten betrekken bij koffie-innovatie. Libelle is als grootste vrouwenblad van Nederland een belangrijke doelgroep voor Senseo. De lezeressen drinken dagelijks geregeld koffie en zijn trouw aan dit A-merk.

Via het tijdschrift en de worden vanaf begin december 2009 24 Libelle-lezeressen geselecteerd als testpanel voor de nieuwe Douwe Egberts Senseo koffiepad-variant. Dit houdt in dat zij blends proeven en testen en zullen helpen bij de ontwikkeling en keuze van de verpakking. Over alle ervaringen in het proces van co-creatie zal het testpanel verhalen schrijven op . Om dit goed te doen, krijgt het testpanel een cursus online schrijven aangeboden.

Op de Libelle ZomerWeek 2010 delen de vrouwen uit het testpanel hun ervaringen met bezoekers en kunnen bezoekers de ontwikkelde varianten zelf ook proeven en beoordelen. Ook wordt daar de winnende koffiepad-variant bekend gemaakt. Redactioneel wordt er tijdens het gehele ontwikkelingsproces ook veel aandacht aan de samenwerking geschonken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in