Libelle-lezeressen kiezen nieuwe Senseo-koffiepads
De nieuwe koffiesmaak wordt gekozen door de lezeressen en zal rond september 2010 in supermarkten verkrijgbaar zijn. Voor Douwe Egberts Nederland/Sara Lee is deze samenwerking met Libelle een nieuwe stap in co-creatie rond productintroductie en –innovatie.
Door deze samenwerking wil Senseo een grote groep consumenten betrekken bij koffie-innovatie. Libelle is als grootste vrouwenblad van Nederland een belangrijke doelgroep voor Senseo. De lezeressen drinken dagelijks geregeld koffie en zijn trouw aan dit A-merk.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaVia het tijdschrift en de website worden vanaf begin december 2009 24 Libelle-lezeressen geselecteerd als testpanel voor de nieuwe Douwe Egberts Senseo koffiepad-variant. Dit houdt in dat zij blends proeven en testen en zullen helpen bij de ontwikkeling en keuze van de verpakking. Over alle ervaringen in het proces van co-creatie zal het testpanel verhalen schrijven op Libelle.nl/senseo. Om dit goed te doen, krijgt het testpanel een cursus online schrijven aangeboden.
Op de Libelle ZomerWeek 2010 delen de vrouwen uit het testpanel hun ervaringen met bezoekers en kunnen bezoekers de ontwikkelde varianten zelf ook proeven en beoordelen. Ook wordt daar de winnende koffiepad-variant bekend gemaakt. Redactioneel wordt er tijdens het gehele ontwikkelingsproces ook veel aandacht aan de samenwerking geschonken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid