Overslaan en naar de inhoud gaan

Tribal DDB Amsterdam succesvol bij BIMA Awards

Tribal DDB Amsterdam heeft bij de BIMA Awards (British Interactive Media Association Awards) de Grand Prix en nog vijf andere prijzen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het was daarmee het meest succesvolle bureau bij de BIMA Awards. Tribal DDB Amsterdam won met DDB International en Stink Digital London eerder dit jaar al de Cannes Film Grand Prix en Silver Cyber Lion voor de Philips Cinema 21:9 campagne. Bij de BIMA Awards won deze campagne opnieuw de Grand Prix. Ook waren er bekroningen in de categorieën B2C, Microsite en Special Talent Award – Motion Graphics.

related partner content for mobile comes here

De social media campagne Philips_vs (Tribal DDB Amsterdam/DDB International/ Pool Worldwide), de eerste wereldwijde Twitter-campagne voor een A-merk, won in de categorieën Online pr en Social Media Outreach.

De uitreiking van de 25ste editie van de BIMA Awards (British Interactive Media Association Awards), ook wel bekend als de Britse SpinAwards, was op 19 november

De complete lijst met BIMA Awards 2009 winnaars is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in