Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt en Friesland Foods uit elkaar

Na drie jaar hebben Kobalt en Friesland Foods Western Europe ‘in goed gezamenlijk overleg’ besloten de samenwerking niet voort te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Friesland Foods gaat nu een pitch uitschrijven voor de selectie van een nieuw mediabureau. Totdat het nieuwe bureau is geselecteerd, blijft Kobalt werken voor het bedrijf. Het nieuwe bureau wordt pas voor de media-activiteiten van 2007 ingeschakeld.

related partner content for mobile comes here

Wat de beweegredenen waren van Friesland Foods om de samenwerking te staken, is niet bekend. Bij het bedrijf was niemand voor commentaar bereikbaar.

Kobalt meldt verder dat ze een nieuw inkoopsysteem invoert. De belangrijkste voordelen daarvan zijn volgens het bureau een efficiënter inkoopproces, een beter inzicht in de inkoopbeslissingen en directe feedback aan leveranciers over de concurrentiepositie van hun voorstellen.

Vanaf 2006 verloopt het inkoopproces van Kobalt via één webbased systeem. In eerste instantie voornamelijk voor grafimediadiensten, maar onderzocht wordt of het systeem ook voor andere mediumtypen te gebruiken is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in