Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinetic met Megawatt in fieldmarketing

De twee bureaus willen de Nederlandse markt bestormen. Later volgen België en Luxemburg.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Kinetic Zone, onderdeel van WPP en Out of Home specialist Kinetic, zijn daarvoor een exclusief partnership aangegaan met Megawatt Advertising & Fieldmarketing uit Eindhoven.

related partner content for mobile comes here

In 2016 staan er naar verwachting tientallen fieldmarketingcampagnes op de planning. Van sampling, en promotie tot roadshows, tastings en activaties op events. De focus ligt dit jaar met name op de Nederlandse markt. Later volgen België en Luxemburg om aan de vraag van internationale merken te kunnen voldoen die vaak Benelux georganiseerd en georiënteerd zijn.

Marjan Leeuwenkuijl, Business Development Director van Kinetic Zone: ‘De snelle groei in de afgelopen twee jaar heeft ertoe geleid dat de werkwijze van Kinetic Zone anders ingericht moest worden om nóg meer grip te krijgen op het creatieve proces en de executie van campagnes. Waar we voorheen de uitvoering van campagnes via een zorgvuldig geselecteerde groep preferred suppliers coördineerden, kiezen we nu bewust voor een nieuwe strategie in de vorm van een exclusieve samenwerking met één specialist op het gebied van fieldmarketing en activatie.’

Kinetic Zone wil de adviesrol op het gebied van brand en shopper activation verder uitbouwen en daarmee tegelijkertijd ook creativiteit, conceptuele slagkracht en de volledige executie van campagnes in huis te halen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in